Juice

Guild Forum - Skullcrusher

Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Gorzh, Arcane (mainspecc) Fire (offspecc) Mage --ANTAGEN--

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

Gorzh

nformation om dig:

Namn: Jørund Gorseth
Ålder: 18
Karaktärsinformation:

Karaktärsnamn: Gorzh
Level: 80
Klass: Mage
Talent-spec: Arcane och Fire
Professions: Leatherworking och Enchanting

Länk till din karaktärs armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Skullcrusher&n=Gorzh

Raidförmåga:

* Hur mycket spelar du?: "for myke" sellar verje dag, och så mye jag kan. utenom skola och trening

* Under vilka veckodagar och tider kan du raida?: hele. mandag, onsdag, fredag, Lördag och söndag

* Kan du tänka dig att byta talent-spec till det guilden behöver dig som?: AA, det kan jag, men jag tror inte det hehövs

* Hur kommer du förberedd till en raid?: kjøpa mat buff och flaska, pluss mats til mina buffs

* Har du tillgång till ventrilo 2.1 samt mikrofon?: aa:)

Raiderfarenheter:

* Wrath of the Lich King: Champion of the frozen wastes, VoA 10 och 25 men bara gamla bossen

* The Burning Crusade: karazan, zul aman, the eye 2 bossar, Black temple 1 boss. hyal 2 bossar

* Classic: spelat inte på 60

Övrig Information:

* Tidigare guilder/Varför lämnade du?: jag var med i Angry Tribe men lemna för at jag hadde inte tid til och ta før myke seriøst. min førje guild jag er med i nu er bare en venne guild. och jag jag har varit på en annan server men kjenner flere her.

* Varför vill du gå med i Juice?: Jag vil Raida med en guild igjen och jag gjillar Svenskar

* Känner du någon i guilden?: Xavoz

* Övriga tillägg eller frågor?: Jag er Norsk Smile

Citex

Officer
Officer
Grattis du har blivit antagen Smile
//Officer Staben

Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet