Juice
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Juice

Guild Forum - Skullcrusher


Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Shackalak Druid resto =)) --ANTAGEN--

2 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1Shackalak Druid resto =))  --ANTAGEN-- Empty Shackalak Druid resto =)) --ANTAGEN-- sön maj 17, 2009 8:27 pm

Shackalak



Information om dig: Är social och hjälpsam när det behövs hjälp och älskar att raida och har erfarenheter.

Namn: Adam
Ålder: 15

Karaktärsinformation: 80 resto druid

Karaktärsnamn: Shackalak
Level: 80
Klass: Druid
Talent-spec: Resto ska köpa duel spec så fort jag har farmat fram lite pengar.
Professions: herb/alcemy lvlar upp dem

Länk till din karaktärs armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Skullcrusher&n=Shackalak

Raidförmåga:

* Hur mycket spelar du?: Varje dag 4-5 timmar om dagen på helger blir det ju mycket mer.

* Under vilka veckodagar och tider kan du raida?: Ungefär hela tiden om inget i familjen kommer ivägen.

* Kan du tänka dig att byta talent-spec till det guilden behöver dig som?: Självklart! Smile

* Hur kommer du förberedd till en raid?: Läst igenom taktiker. Och köpt pots flasks och mat osv.

* Har du tillgång till ventrilo 2.1 samt mikrofon?: Jag har alla ventrilo,skype och teamspeak också. Men tyvär ingen mic atm ska köpa en inom denna vecka. =P

Raiderfarenheter:

* Wrath of the Lich King: Naxx25/10 nästan hela 25mana. OS25/10. Voa25/10.

* The Burning Crusade: Karazhan och Zul'Aman.

* Classic: började spela i tbc.


Övrig Information:

* Tidigare guilder/Varför lämnade du?: Migrade över den här gubben till skullcrusher för 4 dagar. Körde på boulderfist innan i Örfil.

* Varför vill du gå med i Juice?: För att jag är trött på puggs och är redo för att börja guild raida och har hört massor av rykten redan att Juice har sånt härligt folk. Very Happy

* Känner du någon i guilden?: Ja =)

* Övriga tillägg eller frågor?:

2Shackalak Druid resto =))  --ANTAGEN-- Empty Sv: Shackalak Druid resto =)) --ANTAGEN-- mån maj 18, 2009 8:13 pm

Pozzan

Pozzan
Officer
Officer

Grattis du har blivit antagen!
//Officer stab

Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet