Juice
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Juice

Guild Forum - Skullcrusher


Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Apply: Rogue --ANTAGEN--

2 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1Apply: Rogue --ANTAGEN-- Empty Apply: Rogue --ANTAGEN-- mån apr 27, 2009 11:55 pm

Parasa

Parasa

Information om dig: Hej jag heter Calle, jag är 16 år gammal, jag är en rolig och mycket social snubbe, som ni säkert kommer ha många goda skratt med Very Happy

Namn: Calle
Ålder: 16

Karaktärsinformation: Jag är Rogue: specc, Assassination. jag är JC och miner 446 skill i jc och full skillad i mining.

Karaktärsnamn: parasa
Level: 80
Klass: Rogue
Talent-spec: 57-7-7 Assassination
Professions: Jc, Mining

Länk till din karaktärs armory: www.eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Skullcrusher&n=Parasa

bara så ni vet så har ja ett nytt bra bälte när som hälst

Raidförmåga: alla dagar fram till 22

* Hur mycket spelar du?: det är olika men om jag kommer in i denna guild med schyssta svenskar så blir det en hel del spelande.

* Under vilka veckodagar och tider kan du raida?: fredag- söndag

* Kan du tänka dig att byta talent-spec till det guilden behöver dig som?: självklart jag gör vad ni ber mig om.

* Hur kommer du förberedd till en raid?: jag kommer att köpa den maten ni ber mig om och pots
* Har du tillgång till ventrilo 2.1 samt mikrofon?: japp

Raiderfarenheter:

* Wrath of the Lich King: alla utom EoE och Uldur men det ska jag läsa mig till

* The Burning Crusade: alla utom BT

* Classic: jag började leval i slutet av Classic så jag han itne raida något


Övrig Information:

* Tidigare guilder/Varför lämnade du?: jag ahr vart i olika Guilder men på min rogue har de varit mad Hordes men vill komma in i en svensk guild
* Varför vill du gå med i Juice?: jag tycker det skulle vara kul att spela med svensakr och kunna prata avslappnat och kunna få framm vad ja vill säga.

* Känner du någon i guilden?: Nej itne vad ja vet

* Övriga tillägg eller frågor?: [ingen ting

2Apply: Rogue --ANTAGEN-- Empty Sv: Apply: Rogue --ANTAGEN-- tis apr 28, 2009 4:56 pm

Citex

Citex
Officer
Officer

Grattis du har blivit antagen Very Happy
//Officer Staben

Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet