Juice
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Juice

Guild Forum - Skullcrusher


Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Holy Paladin. --ANTAGEN--

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1Holy Paladin. --ANTAGEN-- Empty Holy Paladin. --ANTAGEN-- sön maj 03, 2009 12:18 pm

Gäst


Gäst

Information om dig:

Namn: Eric
Ålder: 18

Karaktärsinformation:

Karaktärsnamn: Sodas
Level: 80
Klass: Paladin
Talent-spec: Holy
Professions: Skinning/Herbalism [450]

Länk till din karaktärs armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Skullcrusher&n=Sodas

Raidförmåga:

* Hur mycket spelar du?: Jag spelar hyffsat mycket. Oftast kvällar.

* Under vilka veckodagar och tider kan du raida?: Jag kan raida nästan alla vardagar, men skippar gärna helgerna.

* Kan du tänka dig att byta talent-spec till det guilden behöver dig som?: Ja, har dock inte så mycket gear i andra speccs, men det är på gång.

* Hur kommer du förberedd till en raid?: Reparerat gearet, köpt Well fed mat, flasks m.m.

* Har du tillgång till ventrilo 2.1 samt mikrofon?: Ja.

Raiderfarenheter:

* Wrath of the Lich King: Naxx 10&25, OS 2drakar uppe. Ulduar 10 6 bossar, Malygos 25 man. ( Dock inte gjort allt på denna karaktär. )

* The Burning Crusade: Kara,ZA,SSC,TK,BT

* Classic: ZG, Onyxia


Övrig Information:

* Tidigare guilder/Varför lämnade du?: Har inte haft någon seriös guild på skullcrusher.

* Varför vill du gå med i Juice?: För att jag vill komma igång med raidandet på den här karaktären och har tröttnat otroligt på att puga.
* Känner du någon i guilden?: Ja, Parasa
* Övriga tillägg eller frågor?: Ingenting som jag kan komma på just nu, /w mig in game om ni skulle ha några frågor, och vill någon se Achivements på raids jag nämner tidigare kan jag ge er namn på min main Smile

/ Sodas

2Holy Paladin. --ANTAGEN-- Empty Sv: Holy Paladin. --ANTAGEN-- sön maj 03, 2009 1:26 pm

Treath

Treath
Officer
Officer

Välkommen till juice en officer kommer ta kontakt med dig.

Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet