Juice
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Juice

Guild Forum - Skullcrusher


Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Bullsize Protection Warrior level 80 ;) --ANTAGEN--

2 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

Bullsize

Bullsize

Information om dig: Riktig Rolig person skämtsam,Hjälpsam och ödmjuk Smile

Namn: Emil
Ålder: 17

Karaktärsinformation: 80 warrior Protection

Karaktärsnamn: Bullsize
Level: 80 Smile
Klass: Warrior
Talent-spec: Protection närsomhelst fixar jag duelspec för så är jag villig att speca arms om det behövs har gear för det:)
Professions: Blacksmith/Mining 450.

Länk till din karaktärs armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Skullcrusher&n=Bullsize

Raidförmåga:

* Hur mycket spelar du?: 4-5 Timmar om dagen men betydligt mycket mer på helger oftast hela nätterna.

* Under vilka veckodagar och tider kan du raida?: Alla dagar om det inte uppstår något problem i familjen.

* Kan du tänka dig att byta talent-spec till det guilden behöver dig som?: Självklart att jag gör Smile

* Hur kommer du förberedd till en raid?: Köpt pots,flask,matbuff och mat såklart annars blir det jobbigt Smile

* Har du tillgång till ventrilo 2.1 samt mikrofon?: Yes det har jag alla vent. Samt teamspeak och skype.

Raiderfarenheter:

* Wrath of the Lich King: Naxx25/10 Nästan hella 25mana men kan taktik till alla bossar. OS25/10 Voa25/10. Och jag har läst igenom endel taktiker till ulduar och sätt massa filmer på bossar.

* The Burning Crusade: Zul'Aman,Karazhan och Gruul's Lair

* Classic: Levlade upp en paladin till lvl 60 men raidade aldrig för fattade ingenting Razz Så slutade började spela igen i TBC och fattade allt:)


Övrig Information:

* Tidigare guilder/Varför lämnade du?: Har varit med i The Codex och Epics Från Ica. The codex lämnade jag på grund av att jag skulle ta ett uppehåll från wow på grund av flickvän ^^

* Varför vill du gå med i Juice?: För att en polare kom med i Juice och har hört rykten från han att ni är riktigt trevliga och man har kul när man raidar samtidigt att det går bra Smile. Är så himla trött på puggs och ingen guild så det är dags att börja raida igen Wink

* Känner du någon i guilden?: Japp det gör jag:)

* Övriga tillägg eller frågor?: Som sagt är en glad och en trevlig person som älskar att raida och hjälpa till =)

Pozzan

Pozzan
Officer
Officer

Grattis, Du har blivit antagen!
//Officer stab

Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet