Juice
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Juice

Guild Forum - Skullcrusher


Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Stungnomes Retpally --ANTAGEN--

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1Stungnomes Retpally --ANTAGEN-- Empty Stungnomes Retpally --ANTAGEN-- sön apr 26, 2009 4:21 pm

Gäst


Gäst

Namn: [Jimmy]
Ålder: [19]

Karaktärsinformation:

Karaktärsnamn: [Stungnomes]
Level: [80]
Klass: [paladin]
Talent-spec: [retri]
Professions: [enchant/JC och cooking är värt att nämna]

Länk till din karaktärs armory: [url][http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Skullcrusher&n=Stungnomes][/url]

Raidförmåga:

* Hur mycket spelar du?: [spelar inte så mycket nu eftersom jag inte e med i någon guild annars är jag väldigt aktiv]

* Under vilka veckodagar och tider kan du raida?: [varje förutom vissa helger då jag åker och träffar min tjej]

* Kan du tänka dig att byta talent-spec till det guilden behöver dig som?: [bara jag har gearet så e de väll ok]

* Hur kommer du förberedd till en raid?: [mycket buffmat till alla, lite pots o cash till repair]

* Har du tillgång till ventrilo 2.1 samt mikrofon?: [Japp, vet dock inte om min mick har lagt av, fick inte igång den när jag skulle snacka me ett par polare]

Raiderfarenheter:

* Wrath of the Lich King: [allt utom ulduar]

* The Burning Crusade: [kara, the eye och magtheridon]

* Classic: [allt utom naxx,aq40 och dom sista bossarna i BWL]


Övrig Information:

* Tidigare guilder/Varför lämnade du?: [jag va i suppression, lämna dom efter som jag tog en pause me spelet (gick dåligt i skolan va tvungen o fixa lite xD)]

* Varför vill du gå med i Juice?: [samma anledning till varför jag spelar xD Döda tid och hjälpa andra få bättre grejer tills vi kommer lite bättre progress]

* Känner du någon i guilden?: [antagligen inte]

2Stungnomes Retpally --ANTAGEN-- Empty Sv: Stungnomes Retpally --ANTAGEN-- sön apr 26, 2009 6:10 pm

Citex

Citex
Officer
Officer

Grattis du har blivit antagen Smile
//Officer Staben

Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet