Juice
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Juice

Guild Forum - Skullcrusher


Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Application Eddiemurshy Shaman --ANTAGEN--

2 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

Eddiemurshy



Information om dig:

Namn:Kalle

Ålder: 17

Karaktärsinformation:

Karaktärsnamn: Eddiemurshy
Level: 80
Klass: Shaman
Talent-spec: Elemental atm, respeccade precis men kan gå vilken specc som helst Wink
Professions: Inga faktiskt, för ovanlighetens skull, har haft de på andra chars men tänkte att jag skulle "slippa" det åp denna =P

Länk till din karaktärs armory:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Skullcrusher&n=Eddiemurshy

Raidförmåga:

* Hur mycket spelar du?: Nästan varje dag, främst under eftermiddan, kvällarna/ nätterna

* Under vilka veckodagar och tider kan du raida?: Alla förutom lördag skulle jag tro.

* Kan du tänka dig att byta talent-spec till det guilden behöver dig som?: Absolut! Ni bestämmer, spelar ingen roll för mig Very Happy

* Hur kommer du förberedd till en raid?: Pots, mat, vatten, ser till att jag har läst på om de är några nya bossar jag inte kan ^^

* Har du tillgång till ventrilo 2.1 samt mikrofon?: Japp

Raiderfarenheter:

* Wrath of the Lich King: Klarat allt innan Ulduar med min main, så jag har kört ex OS 3 drakar osv.

* The Burning Crusade: Klarade allt upp till Hyjal på shamanen, Bt på main.

* Classic: MC, BWL, AQ 20, Onyxia


Övrig Information:

* Tidigare guilder/Varför lämnade du?: Jag kommer inte riktigt ihåg vad alla olika guilder hette faktiskt men jag har varit lite inaktiv på shamanen och inte varit med i nån guild (och satsat) förrän nu.

* Varför vill du gå med i Juice?: Verkar vara en hyfsad guild som man kan raida och ha kul med, också ett stort plus med svenskar Very Happy

* Känner du någon i guilden?: Vet inte riktigt, säkert någon som jag har raidat och kört med förut.

* Övriga tillägg eller frågor?: Som ni ser på armory så har jag inte så jättebra gear direkt, det betyder verkligen inte att jag suger på WoW utan att jag inte lagt ned lika mycket tid på denna char som på min main, men det lär de bli ändringar på Wink. Hoppas jag kan joina i vilket fall som helst och kommer bli sjukt kul att raida med svenska snubbar =D

Citex

Citex
Officer
Officer

Grattis du har blivit antagen Smile
//Officer Staben

Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet