Juice
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Juice

Guild Forum - Skullcrusher


Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Genova shaman enhanc --ANTAGEN--

2 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1Genova shaman enhanc --ANTAGEN-- Empty Genova shaman enhanc --ANTAGEN-- tor maj 21, 2009 5:21 pm

Genova



Information om dig:
Hej hej Wink
jag bor i Sthlm Älvsjö. Lirar innebandy och gymmar på fritiden, annars går jag i gymnasiet.

Namn: Viktor
Ålder: 18

Karaktärsinformation:

Karaktärsnamn: Genova
Level: 80
Klass: Shaman
Talent-spec: Enhancement
Professions: håller på att träna upp herbalism även enchanting.
Länk till din karaktärs armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Skullcrusher&n=Genova

tror jag har på mig mitt healing PvP gear på mig

Raidförmåga:

* Hur mycket spelar du?: är väl online nångång varje dag

* Under vilka veckodagar och tider kan du raida?: jag kan spela de flesta dagarna i veckan mellan 18-0:00


* Kan du tänka dig att byta talent-spec till det guilden behöver dig som?: självklart, så att guilden gör progress

* Hur kommer du förberedd till en raid?: repaira allt mitt gear och ha fullt med flask och meat.

* Har du tillgång till ventrilo 2.1 samt mikrofon?: har både mikrofon och ventrilo.

Raiderfarenheter:

* Wrath of the Lich King: OS 3D, naxx25/10,Maly 25/10.

* The Burning Crusade: Clearat TK,Kara och BT

* Classic: jag var hardcore raider på classic var med i näst bästa guildet på servern clearade allt. MC,BWL,Onyx,AQ40/20 och ZG


Övrig Information:

* Tidigare guilder/Varför lämnade du?: på den här gubben har så har jag bara varit med i emolution ett kompis guild.

* Varför vill du gå med i Juice?: ni verkar veta vad ni gör och verkar roliga. skönt att vara med i ett svenskt guild också.

* Känner du någon i guilden?: nej tyvärr inte

* Övriga tillägg eller frågor?: Jag har inte det bästa gearet på den här gubben men det är inga problem att fixa. har skillsen Wink

tack för att ni läste!
hare bra!

2Genova shaman enhanc --ANTAGEN-- Empty Sv: Genova shaman enhanc --ANTAGEN-- sön maj 24, 2009 6:04 pm

Citex

Citex
Officer
Officer

Grattis du har blivit antagen Smile
//Officer Staben

Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet