Juice
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Juice

Guild Forum - Skullcrusher


Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Nesling, Death Knight, Tank(frost) --ANTAGEN--

2 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

Nesling



Namn: Niklas Nesling
Ålder: 15

Karaktärsinformation: Jag är def capped (542 defense)och har 28700 hp obuffad. har 22% dodge, 16% parry och 27500 armor

Karaktärsnamn: Nesling
Level: 80
Klass: Death Knight
Talent-spec: Frost
Professions: Mining/skinning(inte lvlat skinning något)

Länk till din karaktärs armory: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Skullcrusher&n=Nesling

Raidförmåga:

* Hur mycket spelar du?: beror på vilken dag, på helger relativt mycket vardagar spelar jag när jag har tid

* Under vilka veckodagar och tider kan du raida?: Onsdag,Fredag,Lördag,Söndag

* Kan du tänka dig att byta talent-spec till det guilden behöver dig som?: Helst inte men om jag måste gör jag det.

* Hur kommer du förberedd till en raid?: Med några healing potions och hel reparerad gear.

* Har du tillgång till ventrilo 2.1 samt mikrofon?: Oftast har jag mikrofon och ventrilo har jag.

Raiderfarenheter:

* Wrath of the Lich King: OS 10 och 25 man, VoA 10 och 25 man, Naxxramas 10 utom arachnid och military quarters, har gjort försök på Malygos.

* The Burning Crusade: på andra karaktärer, Karazhan, serpentshrine, gruul

* Classic: Onyxia, Zul'gurub


Övrig Information:

* Tidigare guilder/Varför lämnade du?: vart med i mest några små dåliga guilder som inte gjort särskilt mycket så lämnat dem för en naxx guild.

* Varför vill du gå med i Juice?: Verkar trevligt med en svensk guild

* Känner du någon i guilden?: Känner Treath irl

* Övriga tillägg eller frågor?: Vet att jag varit med förr, men är nu villig att satsa mer än vad jag gjorde då.

Citex

Citex
Officer
Officer

Grattis du har blivit antagen Smile
//Officer Staben

Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet