Juice
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Juice

Guild Forum - Skullcrusher


Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

level 80 Dps Deathknight --ANTAGEN--

2 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1level 80 Dps Deathknight --ANTAGEN-- Empty level 80 Dps Deathknight --ANTAGEN-- tor apr 30, 2009 4:27 pm

Impurity



Information om dig: Snart 18 årig kille. Har spelat wow i nåra år nu och bestämde mig för att lvla upp en dk.

Namn: Johan
Ålder: 18 i maj ^^

Karaktärsinformation:

Karaktärsnamn: impurity
Level: 80
Klass: DK
Talent-spec: blood 50/0/21
Professions: har tyvärr inga proffessions på denna gubbe

Länk till din karaktärs armory:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Skullcrusher&n=Impurity

PS: självklart kommer enchants läggas på så tidigt som möjligt...har en del epics i bagsen =)

Raidförmåga:

* Hur mycket spelar du?: 3-5+ timmar per dag

* Under vilka veckodagar och tider kan du raida?: söndag passar mig bäst
men vilken arbetardag som helst går också bra

* Kan du tänka dig att byta talent-spec till det guilden behöver dig som?: absolut, allt för guilden Razz

* Hur kommer du förberedd till en raid?: Ser till att jag kan taktikerna
(youtube) pots/flask/(wellfed) och med ett glatt humör Razz

* Har du tillgång till ventrilo 2.1 samt mikrofon?: tar 10 sekunder att ladda ner...sitter med 3.1 just nu och funderar på att skaffa ventrilo mix

Raiderfarenheter:

* Wrath of the Lich King: första bossen ulduar, 15/15 naxx hc, 15/15 naxx normal, EoE hc , EoE normal (detta dock på min druid)

* The Burning Crusade: pillat på första bossen i sunwell (efter BT gick jag till pvp)

* Classic: Stormwind / ironforge en gång i veckan ^^


Övrig Information:

* Tidigare guilder/Varför lämnade du?: Har inte haft nån riktig guild på min DK ännu

* Varför vill du gå med i Juice?: Verkar va ett bra folk Smile och ni raidar det jag förväntar mig av en raiding guild

* Känner du någon i guilden?: nej

* Övriga tillägg eller frågor?:



Senast ändrad av Citex den tor apr 30, 2009 4:55 pm, ändrad totalt 2 gånger (Orsak för redigering : missade lite gear info)

2level 80 Dps Deathknight --ANTAGEN-- Empty Sv: level 80 Dps Deathknight --ANTAGEN-- tor apr 30, 2009 4:55 pm

Citex

Citex
Officer
Officer

Grattis du har blivit antagen Smile
//Officer Staben

Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet