Juice
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Juice

Guild Forum - Skullcrusher


Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Guild Apply --ANTAGEN--

2 posters

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1Guild Apply --ANTAGEN-- Empty Guild Apply --ANTAGEN-- tis maj 05, 2009 10:56 pm

Wabos



Namn: [Henrik Ivansson]
Ålder: [15]

Karaktärsinformation:

Karaktärsnamn: [wabos]
Level: [80]
Klass: [Druid]
Talent-spec: [Balance/resto ( balance mest )]
Professions: [Inte upp tränat!]

Länk till din karaktärs armory: [http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Skullcrusher&n=Wabos]

Raidförmåga:

* Hur mycket spelar du?: [Varje dag, om det inte är nåt speciellt]

* Under vilka veckodagar och tider kan du raida?: [fredagar,lördag,ibland söndagar]

* Kan du tänka dig att byta talent-spec till det guilden behöver dig som?: [Om det behöbs och om tycker jag har vad som krävs, Ja]

* Hur kommer du förberedd till en raid?: [Med Flasks,repaired,Glatt humör,Det som behövs till buffs, vatten om in vi har mage]

* Har du tillgång till ventrilo 2.1 samt mikrofon?: [Ja det har jag, har alla vent + Teamspeak 2]

Raiderfarenheter:

* Wrath of the Lich King: [Kan många tacts, inte precis alla, men jag Kollar upp det snabbt, ! Så man kan säga att jag har stor erfarenhet]

* The Burning Crusade: [Njaaa.. lich king kom ut när jag lvla, så han bara några instancer]

* Classic: [Stor Smile Inge svårigheter alls.]


Övrig Information:

* Tidigare guilder/Varför lämnade du?: [Tröttnade, ingen activitet, Mad hordes]

* Varför vill du gå med i Juice?: [Raidar mkt, SVENKST och verkar riktigt seriöst och roligt.]

* Känner du någon i guilden?: [Kanske, har inte kollat på alla members en.]

* Övriga tillägg eller frågor?: [T 7.5 på G! Min sp och så är 1,8k med moonkin och Mark of the wild + talents! Det e därför det ser ut som det gör Smile ]

2Guild Apply --ANTAGEN-- Empty Sv: Guild Apply --ANTAGEN-- ons maj 06, 2009 10:42 pm

Citex

Citex
Officer
Officer

Grattis du har blivit antagen Smile
//Officer Staben

Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet